View Single Post
Sitat av commie Vis innlegg
Du skrev at tekstene var viktige for deg, det er greit nok det altså, men mesteparten av tekstene i relativt populær musikk har lav litterær kvalitet. Det finnes selvsagt unntak, men om du bare hører på denne musikken så kan du ikke høre på så mye.

Forøvrig så hører jeg ikke på trance og svært lite listepop, men jeg hører endel på elektronisk musikk.
Vis hele sitatet...
Ja menne "populær musikk" jeg ser det som om du mener vg lista ommentrent.Å viss du bare tar med den musikken så har du bare scratched the surface.Er svært mye du finner under.Og dessuten så er jeg jo ikke imot trance/electronica.Og dessuten så begynner jo det å bli brukt flittig i indie værden av musikk nå til dags.Ett av favorittbanda mine spiller noe electronica/folk/rock all mixed together.

Og det jeg tok "ille" opp var litterær skravlinga din.For lyrikk er en meget viktig ting for mange musikkere.Må huske på blues ble sunget av negrene på bomulls åkrene for å få tiden til å gå og holde motet oppe.Så tekst er da absolutt viktig i musikk.Menne kan hende jeg liker musikk på flere plan enn deg.Og jo jeg hører på mye musikk.

Og hvorfor jeg tror folk ser ned på trance/electronica er jo for de spiller ingen instrumenter selv.Det er jo faktisk å bare å putte i ei plata med ett musikk program så sette seg inn i det.Så har du jo neste russelåt eller scooter singel.Fortsetter du mer med det så kanskje det blir noe bedre.Men allikevell har du kun trykt på dataen.Menne uansett så lenge man har det gøy og liker den type musikk så må man jo bare holde på. Keep on rockin in the free world nardwuar style
Sist endret av StaiN; 5. februar 2009 kl. 01:35.