View Single Post
Hallo.

Jeg bare lurte på om de som selger eller leverer speed, knips, hasj, hva som helst har forskjellige prinsipper når det gjelder hvem, hvor, hva?

Selv har jeg noen "regler" som jeg føler det er riktig og følge.
  • Jeg vil vite HVA jeg selger/leverer.
  • Jeg gir aldri personer under 18 noe som helst. Uten unntak (spør kanskje til og med om ID)
  • Om jeg føler den personen jeg leverer til virker ustabil eller noe innen den sjangeren, velger jeg heller og ikke levere enn og gi noe som kan føre til større feil.

Kanskje jeg har disse reglene for ingen nytte, kanskje det til og med er idiotisk av meg og ha disse forhåndsreglene mtp at jeg faktisk gjør noe ulovlig selv, men jeg har det pga det kanskje hjelper meg personlig. Og jeg vet at personene ikke kan fucke opp like mye.

Grunnen til at jeg lager denne tråden i det hele tatt er pga jeg har kamerater som kommer og spør om jeg kan fikse forskjellige stoffer, når jeg spør hvem som skal ha det sier de "noen jenter på ungdomskolen". Altså, HVA FAEN.
Jeg hadde aldri solgt til noen som ikke vet hva stoffet dreier se om, og de spør ikke bare om hasj, nei, de spør om pepper. Hadde mest lyst til og slå ned personen på stedet. Jeg avslo på stedet og gikk.

Hva synes dere? Riktig av folk/meg og ha slike forhåndsregler? Og hva med disse som som selger til så unge? Jeg har en aning om hvem som vil ha, og disse jentene går i _9_ klasse.