View Single Post
Sitat av Emilas Vis innlegg
Kanskje folk som Technoviking har bidratt til folks syn på elektronisk musikk.
http://www.youtube.com/watch?v=_1nzEFMjkI4

På enkelte serier og filmer som viser raveparty, så er det ikke ofte i mye positiv forbindelse.
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Hvilke serier og filmer er det du snakker om? Bare tøys og tull...

Folk som assosierer elektronisk musikk med alt som er negativt har da så liten innsikt i dette miljøet at jeg blir småkvalm av å høre på alle uttalelsene. Og en stor del av de som åpner kjeften mest om andres musikkvalg vet da utrolig lite om hva de hører på selv... Dop er overalt, å skylde på musikken er en så lett løsning for mange som ikke har annet å si. Dere er for meg typen som skyter seg selv, og skylder på pistolen etterpå.

Hvilken musikk man liker er opp til hver og en..en slik diskusjon setter alltid mennesker i bås. Er det så viktig for enkelte å bry seg med hva andre hører på hele tiden? Er det rart det blir krig i verden...

Sitat av OoM Vis innlegg
Jeg ser nok ned på det, pga. det fører til en hodepine visst det står på altfor lenge.
Da foretrekker jeg noe mer avslappendes musikk. Ellers blir det nok sett
litt nedpå pga. den enkle grunn at det ikke blir laget med innstrumenter, men med forskjellige digitale
lyder. Samtidig er ofte denne typen musikk, ofte satt i sammenhenger med større fester, hvor det ofte flyter med div. narkotiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Mener du helt seriøst at elektronisk musikk ikke er laget med instrumenter? Sånn helt seriøst?...
Sist endret av tafsern; 2. februar 2009 kl. 09:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.