Tråd: Merkeklær
View Single Post
Sitat av nso Vis innlegg
Du mener altså at det er helt urealistisk at noen faktisk ikke LIKER disse merkeklærne?

Hvis man ønsker å skille seg ut foreslår jeg at man kjøper seg et bastskjørt og putter det på hodet. Billig er det nok også.
Vis hele sitatet...
Altså, jeg vet at ironi kan være vanskelig å tolke i skriftlig form; men jeg trodde jeg gjorde det ganske åpentlyst. Begge de to første avsnittene var kun et forsøk på å illustrere hvor trangssynt det går ann å bli (LES: mesteparten av 1. avsnitt var kopiert av det Geiten skrev, kun endret noen få ord). Det eneste jeg ville få frem var at man enkelt kunne bytte hans prinsipper ut mot hvilke som helst annet, ved hjelp av litt annen ordlegging. Med andre ord: ting er litt mer komplekst enn som så.

Mao; det er ikke mitt syn på saken i det hele tatt. Bare fantastisk å se hvor dømmende og korttenkte enkelte er.

Alle folk er forskjellige; hvis noen vil bruke penger på klær får de gjerne gjøre det, samtidig som jeg fullt respekterer at andre har andre prioriteringer.

PS: Nå snakker jeg ikke klær som skriker Lindeberg i oppblåst logo, men klær av ellers gode merker.

Igjen, beklager til de som ikke tok ironien - selvsagt mener jeg ikke at folk som ikke har råd/vil kjøpe merkeklær er noe mer sjenert enn andre, eller sitter bakerst i klasserommet for slags skyld
Sist endret av Restyle; 1. februar 2009 kl. 04:18.