View Single Post
Sitat av Ezzi Vis innlegg
Geiten: Ezzi: hjelper ikke om de har en høy utdanning når de har blitt hjernevasket siden de ble født.
høy utdanning gjør deg nødvendig ikke automatisk smart i den forstand at du kan skille mellom hva som er riktig og galt.

Det jeg sier er at så lenge mulsimer har så høy fødselsrate så komme de til å ta lite utdanning og derfor kommer det til å ta mye lengere tid for dem å "komme til makta" her i landet.

Og spør du meg så komme de vel til å droppe den religionen hvis de blir godt utdanna. De fleste muslimer jeg kjenner kan jo faen ikke et ord arabisk mens de bare kan lese det og ikke forså hva de selv sier... Noe galt der ass.
Vis hele sitatet...
er nok ikke de utdannete muslimene som prøver å innføre islam i norge nei.
Er vel de "islam" interesserte muslimene. Imamer osv. Lederne for muslimene i norge. forteller folket hva de skal kjempe for etc etc.

Samarbeider med forskjellige partier, tilgjengjeld kan imamene garantere dem at muslimene kommer til å stemme på dem.

Der er jeg uenig med deg, jeg tror ikke det hjelper med godutdanning hvis de er hjernevasket siden de var født. Da er det ikke lenger bare en religion, men en livstil, del av familien osv, noe som ikke er så lett å snu ryggen til.
Mange faktorer som spiller inn her.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Geiten: så då bør vi arbeide hardt for å fjerne kristne skuler i Noreg?
Vis hele sitatet...
Egentlig ja, men medtanke på at norge er et kristent land og ikke islamsk så blir det kanskje vanskelig.

Heldigvis så er religion en slags tradisjon for de fleste nordmenn.

Dessuten så er ikke norge et ekstremt kristent land.
Men som sagt, fjern kristne skoler også om det går ann.
Sist endret av Geiten; 1. februar 2009 kl. 01:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.