View Single Post
Sitat av El_idioto Vis innlegg
BUMP:

sorry, vet det er gammel tråd. dette er dog ofttopic, men likevel... tenk deg, en slik støy sender, den kan få husalarmer til å gå ikke sant?

Scenario: jeg har plukket meg ut et hus, der det er alarm. jeg kan ikke koble fra den alarmen, men jeg har jo støy senderen? vel, da bruker jeg denne til åfå alarmen til å gå 5-6 ganger, helt til vekteren eller vakthavende slår av alarmen, og gir beskjed til eier av huset og til en reperatør som kommer neste dag.da har man plutselig ikke en alarm å bekymre seg om? med andre ord, fritt spillerom nå kan jeg å deaktivere de fleste alarmen, driver å lærer meg den nye serien til hafslund (Kranglete jævler...) men bare en tanke.

ja, vel, dette er begrunnelsen bak tankegangen min : har en kompis som har jobber som vekter, han sjekket ofte alarmer etc. når en alarm gikk veldig ofte (5 ganger + uten grunn. alt er jo relativt? :P) så slo de enkelt og greit av alarmen... det var det han fikk beskjed om fra sentralen hvertfall, også sendte de en reperatør nesten dag.

Argumenter for\mot anyone?
Vis hele sitatet...

Vil ikke støy sendern blokkere signalet til sentralen?