View Single Post
hehe, nei, er ikke det, sliter bare litt med skriving og formulering... har heller ikke lese eller skrivevansker, ivertfall aldrig fått noe diagnose!

kan hende jeg var litt bakfjærn

Sitat av nilsern Vis innlegg

Det er faktisk ganske mange som tenker på miljøet.. Rimlig stor fokus rundt dette spør du meg.
Vis hele sitatet...
Mhm, ja, det virker som det er mange, men ta kina som et eksempel da! et av de landa som forurenser mest og har flest kullkraftværk, kina er på min toppliste over værstingene, og dem gjør ikke stort for å minske forurensningene, selv ikke etter stort press fra flere andre land.

Det er ganske mange enkelt individer som tenker miljø ja! men når du tenker land og og større produsenter og fabrikker, så er det ikke så mye miljø lengre, da er det, det beste for landet eller bedriften og det beste valget for landet/bedriften er skjeldent miljø da dem taper penger på dyrer maskiner/løsninger

Sitat av nilsern Vis innlegg
Jeg tviler på at det blir slik at vi produserer så mye radioaktivt avfall at bakken blir proppet full av det, og om det blir, så er det jo ganske logisk at det markeres, loggføres meget nøye osv.
Vis hele sitatet...
men tenk hvor lenge menneskene kommer til å leve på jorden! skulle vi satset på atomkraftværk og alle landa hadde bytta ut kullkraftværk og gass kraftværk med atomkraftværk så hadde vi til slutt endt med et nytt problem som hvor vi skal gjøre av avfallet, for vi kan ikke bare grave det ned og grave ned litt mer og litt mer, etter mange år så sier det seg selv at vi har putta ganske mye radioaktivt avfall ned i bakken og når vi graver ned radioaktivt avfall forurenser vi jorda, meningen er jo å ikke forurense og skade våres egen planet, man kan ikke altid gå for det enkleste alternativet.
Tok kanskje litt hard i, det med at bakken blir proppa full av avfall, men lite blir det ikke, det blir bare mer og mer...
Sist endret av sykofant; 22. januar 2009 kl. 13:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.