View Single Post
Har ikke samme problem som deg, siden jeg allerede mer eller mindre har det du savner. Men forstår lett det du mener og på grunn av kriminaliseringen er disse problemene reelle.

Du virker som en kul jente(bare fordi du røyker =p), og du "finner fler av dem" i en by i ville-Vestfold, haha .
Til og med idrettslinje jenter(det var hvertfall). Det kommer vel an på øyet som ser om de er kule eller ikke, men "typen" du ser etter finnes i store antall rundt om i landet hvertfall. Man blir gjerne litt smartere jo eldre man blir og vanskeligere blir det å finne slike mennesker.
Blir litt vanskelig å komme i kontakt med slike, siden ting gjerne er hemmelig når man er på fest, byn, parken etc. siden det faktisk er ulovlig . Sitter ikke å fester med "linja" og røyker fyrings på kjøkkenet akkurat? Gjorde ikke jeg hvertfall.

Jeg må si jeg har røyket med mange jeg aldri kunne sett for meg røyket(nå dømmer jeg ingen lenger).
Jeg var en nykter kid, med venner i alle de forskjellig gjengene. Rykter sprer seg fort, hvertfall når det er noe ulovlig det handler om. Så etterhvert når jeg var på fest(så kalt nyktre fester, når man går på skole hvertfall), kom det flere bort til meg ("nyktre" jenter og gutter) og lurte på om jeg kunne skaffe til dem og om jeg hadde noe å røyke osv. på den måten har jeg mekket og røyket med mange forskjellig typer mennesker på mange RARE steder.
Noe som er sinnsykt kult å tenke på nå merket jeg^^
Mange morsomme minner.. haha. Var kansje ikke så snill i alle tilfellene, når man tenker på hva muligens foreldrene til huseieren har sagt og funnet i ettertid.. But it wasn't me..

Må si at jeg ikke har møtt veldig mange av de "smarte"("/de verdiene jeg er ute etter") Jentene som røyker. Har selvfølgelig blitt noen, og på norges årlige svar på woodstock har jeg møtt på et par oppegående jenter som virket over gjennomsnittet. Men det er vel sikkert rundt 10-20% som er jenter av de daglige røykerne jeg kjenner, som samtidig ikke er dum som et brød.

But almost every academic stoner flees to Oslo, to get a higher learning ha ha.
Så Oslo er stedet for å finne mange av de som er over 20år, svært oppegående og som fortsatt røyker.

Men "sin city"(Norges "woodstock" blir arrangert i den byen jeg snakker om, litt rart det ikke står om den festivalen på dette forumet? Eller er det mulig på grunn av politi osv?) fostrer opp mange "smarte stoners". Finner også mange som er helt blåst i huet, men det ser jo ut til å være normalt i dagens samfunn
Kan ikke si at det er flertallet av de jentene jeg kjenner som fikk bra karakterer og som røyket daglig, men det er noen for å si det sånn =p (var vel sikkert rundt 16-20 jenter i klassen på ungdomskolen(også var det a,b,c,d), så skal vel mye til at jeg ikke kjenner over 10 jenter som hvertfall røyket "daglig" med bra karakterer.. Men kjenner fortsatt den dagen i dag flere jenter som fikk bra karakterer og røyker fortsatt flere ganger i uka).
Flere gutter enn jenter med bra karakterer av de jeg kjenner som røyker ( røyker = flere ganger i uka. I disse dager har jo nesten alle røyket/røyker nesten alle en gang i blandt). Alle har greit med eq og flere Filosofer og "filosofinner" osv.

PS: Det er veldig USEXY når jenter trekker bøtte^^ Da er det bedre å trekke på en fin bong, men helst en jonas eller pipe. Med det er jo bare min mening da..

Er ikke nerd når man spør om ting her inne vel.
Prøv å sjekk opp noen på nettet, da føler du deg nerd hahah.
Sist endret av Inspecta_Deck; 19. januar 2009 kl. 14:31.