View Single Post
Husker jeg fikk helt panikk da flyalarmen ble testet da jeg gikk i barnehagen.

Nosåen i The Julekalender skremte livsskiten ut av meg når han tiltet hodet bakover, lagde rare lyder og ble til en noså.

Husker storebroren min sa at han hadde låst pappa inne på badet og at han ALDRI kom ut igjen. Dette var da jeg var rundt 3-5 år, og det husker jeg krystall-klart, så dette gikk nok skikkelig innpå meg:P

Den episoden av Mumitrollet hvor det er skumle plante-vesner som invaderer mumi-huset.

Husker to mareritt som jeg tror jeg hadde flere ganger da jeg var liten. I det ene møtte jeg en gammel dame i en skog som ga meg jordbær fra et syltetøy glass, og så viste det seg at det var en heks som hadde veps blandet med jordbærene. I det andre var det en Mumie som sakte men sikkert fulgte etter meg. Om jeg kom meg til en øy ved hjelp av båt, så gikk mumien rett frem gjennom vann og over land for å ta meg, og den stoppet aldri..

Kom på noe mer som skremte meg skikkelig da jeg var liten. Leste en bok om en jente som ble venn med en annen jente som het Culadra. På slutten leker de gjemsel, og de gjemmer seg på samme sted, og hovedpersonen stokker om på bokstavene til venninnen og oppdager at det blir Dracula *dum dum DUUUUUM*.
Sist endret av nilsern; 16. januar 2009 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.