Tråd: Badtrips
View Single Post
Fikk badtrip på fredag

Jeg og noen kammerater skulle teste 2c-t7.
Jeg fant ut at jeg skulle sniffe det og gjorde det! fik en helt syk vondt følelse i halsen som fikk meg til å brekke meg flere ganger! men det var før trippen kom!
Alt var egentlig helt fint når jeg trippa, så masse lys, veggene skifta farge og teksten på dataen ble forstørret noen steder osv... hadde tura i 2timers tid og fant ut at jeg skulle svelge 10mg, tiden gikk og jeg følte meg nykter og klar til å fyre opp litt bong! det gjorde vi og alt var bra, var deilig å slappe av i godstolen med en film og bong etter en tripp.
Men, mens jeg satt der og så på film skjente jeg at jeg begynte å svette som faen i handa og ble klam som bare det, faen... der kicka det jeg svelga tenkte jeg.
Var ikke i nærheten av like syk trip som den første, så bare litt småforandringer i gardinene! Fant ut at jeg skulle prøve å late som ingenting og se på filmen og bare chille siden trippen ikke var så syk!
Men denne trippen var myye sykere på en helt annen måte, følte meg på en måte smart og følte at jeg skjønte alt som foregikk rundt meg! og jeg var sikker på at kammeratene mine lurte meg til å ture for å vise xen at jeg fremdeles er narkis, skjønner ikke hvorfor jeg tenkte det, men men! prøvde så godt jeg kunne å bli kvitt den tankegangen, men det funka ikke, isteden fikk jeg bare slengt flere og flere beviser mot meg om at de kødda med meg og jeg begynte å oppføre meg anderledes mot dem, som fikk dem til å skjønne at jeg viste noe jeg ikke burde ha vist, det var isåfall meningen.
Mens de satt på dataen og eg satt ca 5meter unna og så på tv så hørte jeg han ene sa til han andre "hva skal vi gjøre nå? skal vi slå han ned med en flaske?" siden jeg hadde skjønt det...
Ble bare værre og værre og jeg ble mer og mer sikker på at de hadde lurt meg, fikk totalt noja, men valgte og ikke si et ord om det og late som ingenting!
Har fremdeles ikke sakt noe om det til dem og jeg er fremdeles usikker på om det var noja, eller om det faktisk stemte. Om det stemte får vi jo se, men det tviler jeg veeldig sterkt på