Tråd: Å bli hacket
View Single Post
Trådstarter
30
Sitat av Ekberg Vis innlegg
Jeg har lest hele tråden, og dette høres for godt ut til å være sant.
Som sagt over her, bettingselskapene reagerer når det blir spilt for så store beløp.
Det er veldig mye penger som er borte, så dette har selskapet garantert lagt merke til!
De høye beløpene, måten det er gjort på, innsats fra politiet? Dere har mistet nesten 250.000,- men det høres ikke ut som politiet har undersøkt pc og nettverk engang.


Dette høres ganske tynt ut, Hvorfor har du i det heletatt så mye penger på en konto du har Visa kort til?
Ingen som går rundt med en halv million på Visa kortet!

Er dette Trollet Turid, eller er jeg helt på vidda?


Og Turid, du bør svare på dette, la merke til at du ikke svarte på et inlegg av samme karakter tidligere i tråden.
Vis hele sitatet...
Er ikke troll.

Politiet har hatt mulighet for å få data, men sa nei. Vet ikke om kripos kommer til å ta kontakt for å få den, har ikke hørt noe enda hvertfall.

Hva er det jeg bør svare på? At det er spilt for høye beløp? Det er ikke spilt for høye beløp, det høyeste beløpet er kr 1000,-, men det er spilt veldig mange ganger.

Det er spilt over en periode på 7 måneder, vi anmeldte det første gang etter 2-3 måneder, saken ble da henlagt, og alt forsatte. Banken har ikke gjort noe for å hjelpe oss, og vi har gjort alt vi har fått beskjed om fra bank, advokat og politi.

*Skjønner egentlig godt at jeg kan bli tatt for å være ett troll, politiet og har sagt rett ut at dette er en veldig merkelig sak, og det er vi også veldig klar over. Men en forbannet sak er det uansett.

Men skal holde dere oppdatert hvertfall. Fint om noen kan komme med tips og vink!