Tråd: Å bli hacket
View Single Post
Trådstarter
30
Sitat av shonny Vis innlegg
Vet ikke om saken er løst ennå..

Betsson er fra Malta, men de har dere sikkert fått kontakt med. Er ikke helt sikker på England, men muligens Ladbrokes?

Men det jeg finner litt mistenkelig er: Bettingsider pleier å ta stikkprøver av visakortene til folk (særlig hvis man setter inn store beløp). Jeg har selv opplevd det på betsson. Da må man sende inn kontoutskrift og bilde av visakortet (der kortnummer osv skal være godt synlig) som har blitt brukt. Jeg vil tro at denne personen har blitt kontaktet på mail av et av bettingselskapene og spurt om visa detaljer. Det har seg sånn at man ikke kan sette inn mere penger så lenge man ikke har bevist at kortet tilhører personen som spiller.

Du kan jo spørre et av selskapene om de har kontrollert kortet til personen? Om de sier ja så peker dette mot et familiemedlem, siden det sannsynelig er kun dem som har fysisk tilgang til visakortet.

En annen ting, det kan jo være at den som spiller har vunnet store summer, men bare har tilbakeført bittelitt til deg/dere for å virke litt mindre mistenkelig.

Og jo, det går ann å bli spilleavhenging av de slotmachinene som de fleste bookingselskaper tilbyr. Som 15-åring pleide jeg å spille bort store beløp fra kontoen til mamma.
Vis hele sitatet...
De som det er spilt fra heter Norgesautomaten og Parabol london.

Det er heller ikke datter 12 år, for hun er annenhver helg hos faren, og det er også spilt fra disse helgene.

Sitat av Donquijote Vis innlegg
Jeg tipper og håper du ikke heter Turid.
Vis hele sitatet...
Synsk? Tipper også at du ikke heter Donquijote!! :legger vekk spåkula:
Sist endret av turid; 28. desember 2008 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.