View Single Post
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Jeg stiller meg kritisk til hvordan de i 1678 var i stand til å kalle noenting som helst høypresisjon, og nok til å kunne bedømme at det skulle ta en mannsalder å reprodusere.

Personlig kan jeg ikke si noe om kildene og vitneutsagnene på forhånd, men skal sjekke ut Disclosure Project, og se hva det dreier seg om. Det trengs tilstrekkelig og skikkelige bevis på at noe slikt skal kunne verifiseres på noen som helst måte.

Men, uansett hva som blir henvist til her fra kornsirkler-siden faller på bar bakke. Kan ikke erindre å ha sett noen form for bevis som kan kalles konkluderende.

Edit: Antar at det er "UFO's - The Disclosure Project 2002 - The Interviews" det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Man kan ikke konkludere med noen ting ennå, det er jeg nok enig i. Med utgangspunkt i forskningsarbeidet som er gjort, vitneutsagn, og naturlige indiserekker stiller jeg meg imidlertid åpen for andre, og alternative versjoner enn spøkefuglteorien, som synes å være den mest utbredte på skeptikersiden.

Disclosure Project bør absolutt sjekkes ut - med utgangspunkt i det store antall personer av spesiell høy samfunnsrank, mener jeg dette egentlig er en foreløbig forbisett milepæl i diskusjonen angående utenomjordisk liv på jorden.
Sist endret av Botansja Manikk; 22. desember 2008 kl. 21:16.