View Single Post
Har i grunn vært pyroman så lenge eg kan huske, og har ein del episoder

Ein gang, var vel 11-12 år eller nåke hadde meg og nåken kompiser ei hytte i nabolaget. 1.nyttårsdag var vi ute og hentet inn alt vi fant av fyrverkeri, både brukt, og et par utente som vi fant. Eg demonterte alt, tok kruttet vi fant oppi et utbrent telys og sparte det til ein fin anledning.
Senere på kvelden skulle eg inn i hytto og tenne et telys, og det skulle tennes med et stjerneskudd av alle ting. Fant et telys, stakk stjerneskuddet oppi, og POFF der brant det overalt, stjerner, blink og forskjellige effekter prydet netthinnen min på NÆRT hold.
Eg sprang omsider ut, og det såg som eg hadde fyrt av 500g KNSU i hytta, tøyt ut røyk overalt, og nabolaget var ganske røykfult.

Ein annen gang skulle eg brenne nåken litt våte greiner for bestefar, oppi ei utrskjært oljetønne. Eg fekk ikkje fyr på det, og sjekka garasjen, der fant eg ei halvfull 5l kanne med bensin. Eg helte alt på mens ein kompis som skulle hjelpe meg var inni huset og leitet etter fyrstikker.
det var ganske varmt den dagen og sola steikte, bensinen fekk då ligga litt i tønna og dampe..
kompisen min kom ut igjen med ein lighter, og skulle tenne på, eg sto litt vekke, såg bere plutselig at han sto med hovudet nedi tønna omtrent og tente på. I det eg skreik til han at han ikkje skullle tenne sa det pang, og kompisen min ble slengt/hoppa 3-4 meter vekk. Stikkflammen var vel 10 meter+ opp av tønno var fantastisk å sjå på, men skummelt siden det fort kunne gått galt.
Kompisen min fekk krøller og litt mindre øyebryn og et sjokk, men ingen skade
Det verste var at vi fortalte dette til ein brannmann, og eg tenkte han kom til å gje oss ein preken, men han knakk sammen av latter og sa han hadde gjort det samme ein gang, bere med ein haug med greiner, som hoppa to meter opp, og spredde seg rundt heile hagen hans

Har hatt ein del andre små ting, som brannsår, fått avfyrt kinaputt i handa, har antent ein del ting på rommet osv, men det ser eg igjen i andre poster, så gidder ikkje ta det med