View Single Post
Hei

Har et par ting jeg lurer på å derfor tror jeg dette forumet vil være perfekt for å få svar på mine spørsmål.
Jeg er 18 år. Har tidligere testet hasj 2 -3 ganger. Nå har jeg hengt med en kompis de siste 3 ukene og de siste 2 ukene har jeg tatt en nattings hver kveld. Jeg skal bli testet for THC om ca 3 uker. Det er bare en vanlig fattig urintest som koster 15kr. Det er skolen som står for ansvar for prøvene. Det er verken politi eller leger innblandet. Skal ta testen på skolen.

Hva slags rettigheter har jeg der? Kan en vanlig lærer være med å holde meg under oppsyn, eller strider det i mot mine rettigheter som menneske?
Og hva tror dere? Vil jeg bli rein fram til den tid? Jeg er ikke spesielt tykk, trener veldig mye vekter og fotball. Har en fettprosent på rundt 13%. Drikker mye vann og trener nesten hver dag.

Og om hvis dere ikke tror jeg blir rein, hva kan jeg ellers gjøre? Tenkte jeg skulle fake prøven så lenge ikke det er super dyr urinprøve. Tenkte jeg da skulle få en kompis sin urin. Men hvordan skal jeg feste dette? Hvordan skal jeg kunne utføre dette?

Setter stor pris på gode svar, har litt nåja nå kan dere si.
Kimmern