View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av Widow Vis innlegg
Jeg har fulgt med på tråden og prøvd å skrive "legalize it" til fornuft, men for å være helt ærlig, det går ikke. Han er så fast bestemt på at det han har sett på Tv2 og hørt rykter om, er helt sant og alle er sånne.
La han leve i sin ignoranse. Legalize it, du burde ikke fortsette denne diskusjonen, i og med at du ikke vet hvordan du diskuterer på et saklig bevis.
Det jeg mener med den siste setningen er at du ikke har noe fakta bak det du skriver, noe kilder, utentatt selvfølgelig hva som går på nyheten.

På nyhetene var det en somalier som voldtok en kvinne, alle somaliere må være voldtektsmenn da.
Vis hele sitatet...
Da må du ha ganske dårlig syn, hvis du ikke har sett de kildene jeg har kommet med... Jeg har aldri sagt at alle somaliere er voldteksmenn osv, men det må da gå ann og ha litt bedre kontroll på de som kommer inn i landet her!
Menmen bare fortsett og vær en naiv tulling du!

Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvorfor "redder" ikke USA land i Afrika? Slik som de gjør i midt østen? Det er i Afrika de trenger å henrette ledere, osv... Ikke i Irak. Det er ingen som gjør noe fornuftig for å hjelpe Afrika. Det hjelper ikke å dele ut kjeks i hytt og pine. Vi må gi dem utdanning, være strengere og skape arbeidsplasser der. Innføre demokrati, likestilling, og mer... Så vidt jeg vet, så har Afrika masse ressurser, så det skulle ikke akkurat være noen problemer økonomisk?
Vis hele sitatet...
Så sant så sant. Vi bør sette ett myeee større press på en del ledere nede i Afrika. Feks mugabe, hva f gjør han som president i Zimbawbe ennå?

Sitat av minigolf Vis innlegg
Jeg nedverdiger meg faktisk til å svare: jeg har svart på innleggene dine i sin helhet. Det kan du bare sjekke opp i. Jeg har ikke utelatt noen av poengene dine (om du har hatt noen) noensinne. Det kan muligens stemme at et eller to avsnitt ikke har kommet med på svaret mitt, men det er av den enkle grunn at:

A: det var så idiotisk og på trynet at et svar ikke var nødvendig
eller
B: det var uforståelig.
Vis hele sitatet...
Eller
C: Fordi du ikke hadde noen mot argumenter.

Du påsto at du ikke hadde hørt om omskjæring i Afrika og/eller at det var ett mindretall som drev med det. Jeg ga deg en ganske grei kilde på at det var ett greit flertall som drev med det. Og har jeg fått no svar? Neida, du trekker deg unna og kommer med piss som vanlig.

Haha for en super debatant du er.

"Men først må deg lære dei norges gramatik." Kanskje jeg skal ha den quoten fra deg i signaturen min?
Sist endret av legalize_it; 12. desember 2008 kl. 22:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.