View Single Post
hehe, jeg tar det ikke så tungt at jeg ikke er like flink å formulere budskapet mitt som alle dere høye herrer
Jeg vet hva jeg snakker om, å synes mange av svarene jeg fikk er interessante.
Synes mange av dere er uvitende. Å svarer ganske fordømmende, jeg er kanskje arrogant, men jeg vet hva jeg mener å snakker om.
Poenget er Alkohol er rus. Narkotika er rus. Heroin er rus, å ikke alle narkomane er like, Hasj er rus, å hasj er ikke bra. men hva er bra? Rusmiddler er ikke bra. Å ingen rusmiddler er egentlig bedre enn noe annet rusmiddel. Jeg snakker av erfaring, livserfaring? viten er makt.
Jeg er ikke egentlig arrogant, kanskje jeg bare Vet hva jeg snakker om



Les mer vitenskap, men dere vet fortsatt ikke hva dere prater om(synes jeg da), annet enn andre mennesker sine ord å meninger, vitenskap er ikke endelig. Alt er Individuelt. Også rus. Min alder her på freakforum, er bare ett tall^^ det finnes faktisk tilfeldigheter...*ler*

Sitat av Slaktern Vis innlegg
Du beveger deg ut på ganske tynn is her. Ikke bare slenger du ut kildeløse påstander som ikke har grobunn i virkeligheten, men i tillegg uttaler du deg om motdebbattanten ruserfaring, noe det virker som du har lite grunnlag for å gjøre. Tror en stor andel av de som frekventerer dette forumet har omfattende kunnskap om rusmidler.
Vis hele sitatet...

hehe, takker for en uvitende kommentar fra deg
kildeløs? du lever virkelig ikke i Virkeligheten. Å den kan man ikke lese seg til.
Sist endret av MissQueenSlayer; 12. desember 2008 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.