View Single Post
Og den Hawking greia hvis den er ment som at vi burde la kriminelle få sjansen til å bli straffet for å se at de kansje lærer leksa si og oppfører seg, så må jeg si meg veldig uenig.
Vis hele sitatet...
Unnskyld Ezzi, men vil ikke virke som en drittsekk når jeg sier at i henhold til sammenhengen jeg brukte sitatet mitt i, så har det ikke noe med kriminelle å gjøre overhodet. Hvis det virket sånn så beklager jeg det.

og legalize_it: Ikke kom med hodeløse påstander når du ikke har fakta til å backe det opp. Hvis du vil vite hvordan man får sine poenger igjennom på forumet så les flere tråder. Selv har jeg lurket rundt her siden 2004, men\ av flere grunner har jeg en ny bruker nå.

Litt OT, men
Vis hele sitatet...
Legalize, hva som er OT er relativt, sett utifra at tråden startet som en vigrid diskusjon og har utviklet seg til en innvandringsdiskusjon kan fra mange sees på som OT også..
Hva jeg skrev var ikke OT i det hele tatt, med tanke på at du nærmest sier at alle Somaliere er kriminelle, en litt mer ekstrem vending en det jeg ventet meg, enda du har kommet med en del forrykte påstander i de siste 30 postene i tråden.

Selv synes jeg det politiske systemet(når feks sp kan komme i regjeringa, og krf kan få en statsminister), og de fleste av politikerne i norge er helt på trynet.
Vis hele sitatet...
Så du er med andre ord RV, som vil gjøre Norge til en republikk?
Sist endret av Skambank; 11. desember 2008 kl. 04:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.