View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av Skambank Vis innlegg

Nå har det seg sånn at innvandrere som blir akseptert inn i Norge har de eksakt samme rettigheter som Ola Nordmann, og i Norge er det sånn at kriminelle blir satt i fengsel og psykisk syke får behandling, jeg er sikker på at du veit det.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at det er her vi bør renske opp tinga, og få kasta ut de psykisk syke/kriminelle innvandrerne.

La oss si vi har en kvote på 10000 personer. Da mener jeg at en som kommer hit for og drive med menneskesmugling/drap/gjengvirksomhet/drive med sin kvinne kultur her osv tar opp 1 plass for mye av den kvoten.

Jeg mener også at feks irak bør få straffe krekar for det han har gjort, risikerer han dødstraff er det noe han burde visst når han gjorde de tinga.
Hva om feks bin laden hadde kommet til norge? Da hadde han risikert maks 21 års fengsel, og div politikere i norge ville sikkert nekta og utlevert han selv om usa trua med krig.

Sitat av Widow Vis innlegg
Bold skrift : Personlige erfaringer aka du ble banka en gang av en innvandrer, eller en venn av en vennine ble voldtatt av en innvandrer?
Du kan ikke holde dine personlige erfaringer så høyt at du lar enkelt hendelser skape en negativ holdning mot flere tusen.
Vis hele sitatet...
Personlige erfaringer aka de fleste jeg kjenner, snakker med osv. De har et meget anstrengt forhold til somaliere, pga alt man hører om at somalierne gjør. Og det er ikke flere hundretusenvis av somaliere i norge. Og her snakker vi ikke bare om etnisk norske folk..

Det er en grunn til at du hører om så mange "enkelthendelser" ang somaliere. Ikke bare i norge, vi ser det med kapringene av båter der nede også.

Det har lett for og bli litt kulturklæsh når man naivt og uten grenser importerer tusener fra en stammekultur anno år 0 til vårt samfunn. Mange av dem er flinke osv, men en del av de er det bare og kaste ut.
Sist endret av legalize_it; 11. desember 2008 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.