View Single Post
Hva pokker er det du snakker om? Selvfølgelig er det mange innvandrere som føler seg hetset og får et "hardt ytre" som du så pent kaller det. Det han her snakket om var jo blind vold. De hadde gått forbi en gjeng uten å si et ord, og blitt denga bakfra. Slike er det mange av her i landet, så ikke kom hit å forsvar det med latterlige utsagn som "du har deg selv å takke".

Og hva har det at de flokker seg sammen, med at de banker folk som ikke har gjort noe galt? Ikke en dritt, så hold nå kjeften din og ikke ødelegg tråden mer.
Vis hele sitatet...
Jeg blir litt irritert av måten du skriver på. Hvis du hadde tatt deg tid til å lese det [innlegget], så hadde du sett at jeg ABSOLUTT IKKE under noen omstendigheter sa at de hadde seg selv å takke. Jeg velger å tolke det du skriver som at du mener innvandrere begår meningsløs vold, men ikke etniske Norske. Hvis du leser hva annet jeg har skrevet i tråden så skjønner du sikkert at jeg ikke er imot innvandring, nei tvert imot. Selv er jeg ikke en innvandrer, jeg er etnisk Norsk og har bodd i Norge størsteparten av mitt liv. Jeg er selv blond, blåøyd og 1.96, bare for å bekrefte min "norskhet" (ikke det at det har noe med saken å gjøre).

Det eneste jeg prøvde å komme frem til med innlegget mitt var at det er 2 sider av en sak.

Tydeligvis skjønte ikke du dette..

Unnskyld for noe som kanskje virker som en aggressiv post, mener ikke å virke slik overhodet, men er ikke alltid det like lett å putte tankene i ord.
Sist endret av Skambank; 9. desember 2008 kl. 21:05.