View Single Post
Så totalt enig Mullah! Når det gjelder knips er det så utrolig mange som synser...
Folk kan gjerne gjette, men ikke sleng ut påstander om at de og de knipsene inneholder ca. 120mg mdma og noe mda, 2c-b, syre eller whatever!

Selv tror jeg det er særdeles få som virkelig vet hvilke stoffer og hvilke mengder som faktisk finnes i de aktuelle knipsene. Produsentene vet selvsagt, men de er vel nesten også de eneste. I Amsterdam har de dog et test-senter som kan teste pillene relativt grundig og der får en vite hvor mange mg. mdma som befinner seg i pillene. Kjekt!

Forøvrig, er det noen som kan si meg om man blir totalt mjuk i bena av disse brune hjertene? Altså at man blir floored som det heter på engelsk? Eller får man litt energi også, kan det tenkes at det er en slags stimulant i dem?

PS. Hørte noe ekstremt dumt for noen uker siden, kom i snakk med en jente på en fest, og vi diskuterte disse brune hjertene. Jeg sa at akkurat brun farge er en litt usexy farge å ha på gode knips,- og så presterte hun å si at mdma i utgangspunktet er helt svart. Altså når vi får svarte/mørke knips så betyr det at det er mye og ren mdma i dem! LOL! Selvsagt er helt ren mdma fargeløs/hvit, og en pille veier ofte mellom 250 og 300mg, og mdma er jo bare en liten del av pillen, resten er fyllstoff/binder så det er uansett utenkelig at mdma'en vil sette farge på knipsen.
Sist endret av Eclipse; 9. desember 2008 kl. 17:00. Grunn: skriveleifer