View Single Post
Vigrid er nok en egentlig en anti-hvit organisasjon som bare jobber for å ødelegge for seriøse nasjonalister som f.eks FMI.

Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg ble sykt fornærmet. Siden mine foreldre er innvandrere, og fortalte at han generaliserer mye og virklighetsforståelsen hans er fucked up.
Vis hele sitatet...
Tja, "fucked up"? Fordi man ser dypere og høyere enn alle? USA har jo faktisk presset oss til å gå i krig, for å vise at vi støtter de. For et par dager siden så døde noen danske soldater i krig for USA. Danmark har som Norge bare sendt soldater for å vise sin støtte.
Hvorfor skal skandinaver ofre livet i en krig som ikke er vår?

Om noen år kanskje noen statsledere går ut og beklager og sier, nei, dette var faktisk ikke en krig mot terror.

At Vigrid fokuserer så mye på jødene skjønner jeg ikke, vi har lite jøder her i forhold til i f.eks Sverige. Om de hadde vært seriøse, så hadde de gitt faen i jødene, og heller brydd seg om å samle sitt eget folk. (Det synes jeg at de burde ha gjort iallefall).



Etnistet skrives forresten med liten forbokstav

Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Kommer noen i det hele tatt fra vigrid og banker på dørra mi..

Det blir ikke pent.
Vis hele sitatet...
Ja, flott måte å vise at du er "bedre" på.
Voks opp.

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg nekter å tro at vi er avhengige av innvandring for å "holde skuta flytende". Hva gjorde før innvandringen tok av da? På 80-90 tallet var det ikke mange innvandrere i Norge. Vi klarte oss perfekt.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Tafatt argument å si "Men de tar jo bare jobbene nordmenn ikke vil ha". Hvem gjorde jobbene før? Romvesen?

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Vigrid vil jeg si er ganske farlig hvor som helst... Selv om det bare konspirasjonsteorier dette også, så tror jeg ikke det er få mennesker i dette landet de har banket opp og/eller drept.

Forøvrig trodde jeg Norgespatriotene allerede kunne stille til stortingsvalget...(?)
Vis hele sitatet...
Tja, aldri hørt om at Vigrid har tatt livet av noen.
Jeg tror ikke de vil få noe sånt på hendene sine.
For å se en oversikt over nordmenn som er drept av utlendinger i Norge, se her: http://www.fmi.as/drapnor.html

Lista viser at i 10-års periode fra og med 1995 - til og med 2004, er 34 norske blitt drept i Norge av innv. utlendinger (i gjennomsnitt 30 stk.). I samme tiårs periode er det registrert 3 (tre) drap på innvandrere i Norge som er begått av nordmenn.

NP kan ikke stille til valg enda.

Sitat av GrandMa Vis innlegg
Jævlig sløv du er. Du kan virkelig ikke være så blottet for intelligens at du tror at andre folk "mangler noe i hodet".

Forskjellene i IQ verden over har nok usedvanlig lite med anatomisk oppbygning å gjøre. Dessuten "unnskylder" man ikke det med fattigdom fordi det ikke er noe å unnskylde. Det er slike amøber som deg som driver å legger ut om hvor lite intelligente innvanderer er og derfor kan vi ikke ha dem i landet vårt. Tror du ikke det blir gjort noe med fattigdommen "as we speak"?

Man unnskylder ikke noenting, men vi forklarer deg hvorfor det er slik. Kanskje du kan få huet ut av ræva lenge nok til å legge merke til dette. Kineserne og japanerne ligger godt over oss i IQ-gjennomsnitt. Hvorfor tror du det er slik? Tror du det kan ha noe med studiekulturen og de enorme prestasjonsforventingene mange av de landene har? Eller mangler vi noe i hodet?
Vis hele sitatet...
Det har med genetikk å gjøre, eller er du så påpasselig med å være politisk-korrekt at du er blind for enhver form av logikk og vitenskap? Fremgang må gå foran humanisme.
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_...lth_of_Nations

Afrikanere har sterk fysikk, lavere IQ, øst-asiatiskefolkeslag har svak fysikk, høy IQ, nordeuropere har god fysikk og høy IQ. Det er litt generellt, men stort sett er det sånn, det varierer såklart hos forskjellige folkegrupper.

Afroamerikanske barn har som regel litt høyere IQ enn afrikanere, men en afroamerikansk person er i gjennomsnittet 11% hvit.
Afroamerikanske barn som er adoptert inn i hvite ressurssterke og velstående familier (de skulle teoretisk ha like høye muligheter for å oppnå høy intelligens som sine naboer og klassekamerater) har visst seg å oppnå lavere resultater enn forventet. Hvorfor skal folk være så redde for å være politisk-ukorrekte?

Om vi skulle gjort mye med fattigdommen rundt om i verden så kunne vi oppnådd det ved å hjulpet de med industri. Det hadde skapt arbeidsplasser, som igjen hadde bidratt til et bedre samfunn med skoler, helsevesen, bedre ernæring osv.
Sånn som jeg ser det så handler det ikke om at noen er bedre enn dårligere enn andre. Vi nordeuropere har tilpasset oss livet her i nord gjennom mange tusenvis av år, og vi passer dermed best her.
Når folk av forskjellige kulturer og religioner blandes så oppstår det bare konflikter, dette har vi mange eksempler på fra rundt omkring i verden.

Synes Norge selvfølgelig kan, og bør støtte mye i uhjelp for å skyte fart på utvikling i underutviklede land, men vi trenger ikke å hente hele verden hit.
Kåre Willoch advarte allerede på 80-tallet om at ikkevestliginnvandring kan true velferdsstaten og demokratiet.
Og dette er vel kanskje godt i gang med å skje, kjenner endel som mener at vi allerede er annenrangs borgere i vårt eget land. Trenger ikke se lengre enn til Sverige for å se hvordan vi får det, der får innvandrere støtte til førerkort, mens svensker ikke får det.

En annen nylig sak jeg reagerte på:
Ifølge Abid Raja kan det å servere halal-mat til samtlige innsatte i norske fengsler hindre at muslimer får i seg svinekjøtt.
http://www.adressa.no/nyheter/sortro...cle1201121.ece


Ellers anbefaler jeg å ta en kikk på denne siden:
http://www.rights.no
(Rights er ikke en anti-innvandring side, de vil faktisk ha innvandring, men de presenterer statistikk og sitter spørsmål ved innvandring og integrering)
Vil bare legge til at jeg ikke er tilknyttet frp, vigrid, np, sv, krf, ap eller noe politisk parti.
Sist endret av Thrillseeker; 7. desember 2008 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.