View Single Post
Begynner og bli lei av alle debatene om legalisering av cannabis, hvor Mot folka ikke baserer på fakta, men enkelt tilfeller.

Cannabis passer ikke for alle, det er negative sider ved bruk som (klarer ikke skrive ordet)phsycose :E
Og si at cannabis fører direkte til heroin, blir ogsa feil. Personener som driver med Heroin (f.eks) startet nok sikkert med hasj, men selv tror jeg at det er en mye større del av de som røyker cannabis, kun bruker dette stoffet. (tenker da ikke på alkohol)

Selv har jeg røyket cannabis siden jeg var 15/16 noe jeg kansje syntes er en smule tidelig, og har holdt på til nå, er 19. Men i senere tid har jeg ikke røyket kun fordi det er morsomt og "kult", men fordi det hjelper meg i daglilivet. Har hatt en del problemmer med matlyst og var rimelig tynn. Trenger bare røyke en gang og matlysten er tilbake. Det har også hjulpet veldig på humøret.

Omtrent alle tjener på legalisering, Dealere langs elva og andre steder vil miste markedet, og staten vi tjene penger på salg. Politiet kan bruke ressuser på andre ting, som og ta voldtekts menn og drapsmenn.

Har du blitt tatt for bruk også mister man en del jobbmuligheter, Hvorfor skal ikke jeg kunne bli lås-smed fordi jeg røyka cannbis for 3 år siden? Kan fint hende jeg er like kompetent i det yrket som en ikke røyker. Jeg eller heller ingen tyv, fordi jeg røyker, jeg ville ikke misbrukt yrket heller.

jaja, selv tror jeg det nok aldri blir legalisert, men kommer forsatt til og "kjempe" for det og håpe.