View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Dette var episk i den forstand at det er slikt som ikkje *SKAL* kunne gå. En skal ikkje kunne skrive en tekst på et par timer, trekke i et par tråder, og forvente at det skal gå an å få det publisert på ei stor og seriøs nettside. Det skal simpelthen ikkje gå. Difor plasserer eg dette i kategorien episk. Det vil ikkje skje igjen med ITPro, og eg trur ærleg tala at hverken eg eller nso har spesielt stort håp om å gjenta det...

Eg meiner at dette stikket var nødvendig for å understreke et poeng: nemlig kor enkelt det var å nå fram med slikt, uten fnugg av sannhet i det. Korleis kunne vi gjort dette utan å ofre nokon? Som eg skreiv på bloggen min - ITPro var på rett stad til feil tidspunkt for dette. Det kan, og bør opplevast som kritikk av ITPro sine redaksjonelle evner, som eg trur dei aller aller fleste, inkludert Alexander, er einig i at har svikta totalt i dette, og etter mi meining også andre, tilfeller.

Eg vil også legge til at eg utelukkande har fått eit meir positivt syn på Frank som ein rimelig reflektert person med denne episoden. Paradoksalt nok.
Sist endret av vidarlo; 29. november 2008 kl. 02:31.