View Single Post
Clr
Clr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Joey Vis innlegg
Spørsmål:

Har ikke spilt wow på over ett år. Synes å huske at jeg prøvde trail-greia på BC en gang, men samma det.

Gikk inn på min gamle account nå og såg at jeg kunne prøve BC trail en gang til, men jeg vil teste Wrath of the Lich King. Er det bare å laste ned BC, så kan jeg da laste ned WTLK og teste det? Eller kan jeg bare teste BC?

En annen ting. Har fått meg ny bærbar(Mac. Hadde windows før), så har ikke noe wow-greier på datan lenger. Betyr det at jeg må laste ned hele WoW, BC og evt. WTLK? Hvor mange giga er det ca?
Vis hele sitatet...
Etter som jeg har forstått, for å teste 10 dagers trial for WotLK trenger du å ha WoW+BC+WotLK installert. Dette kan lastes ned fra siden WoW-Europe.com - Downloads. Jeg leita litt rund på siden til WoW, men fant ikke noen Wotlk Trial account greie der, men jeg har Wotlk hjemme og det fuglte med en 10 day trial kort der *PM meg*. Tingen med WotLK er at det tar ikke så mye plass. Min World of Warcraft mappe er nå på ~11GB.

Men som andre har foreslått kan du jo kjøpe Wotlk da. Koster ikke mye... Hvis du likte "vanilla WoW" (pretbc) så lover jeg deg at WotLK er bedre!