View Single Post
Sitat av Kristonio Vis innlegg
NRK har i hverfall bestemt standpunkt, når de presterer å skrive "Leder, Foreningen for human narkotika" Jeg tror ikke Norges syn på cannabis kommer til å endre seg noe særlig før om 10-15år.

Selv mener jeg Norge trenger en endring i dagens narkotikapolitikk. Mange land i Europa har liberalisert sitt syn på cannabis, og Norge må følge etter.
Vis hele sitatet...
enig gav deg KP for den forresten


"gjesp", "legalisering" ? må nok vente til min mors generasjon (40-50 årene) sitter på rullator hjemmet.
er nok de som fortsatt ugle-ser dette, og jeg kan skjønne det med mange fjortiser som føyker overalt og ingensteds og blir tatt (eller bare skryter av det o.l.)

tror vi burde gå for ett års-prosjekt med max 1g lovlig på seg uten straff.
skjønner at folk vil gå for 5g grensa (eller mer) og full legalisering, men tror vi må innse realitetene og begynne i det små. da får "samfunnet" "tillit" til de som velger å ta seg en blås.

synes 1g grense hadde vært greit som prøve prosjekt, blir ikke akkurat risiko for salg da :P holder med ett g per pers per dag på seg (mer enn dette bare øker mistanken for salg + at om man velger å stuke hele dagen og røyke en femmer om dagen, tror jeg man definitivt har rus problemer (min påstand))


så om det blir debatt, please !!! front dere og evt oss andre "hobby-rygere" på en proff måte, ikke press på for full legalisering (da folk gir f*** mest sannsynlig) men heller kom med gode forslag (som mitt :P ) da dette virker mere reelt å få gjennomført.

-T