View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg bare sier at hvis vi hadde fått en muslims statsminister, så ville vel den statsministeren styrt landet på muslimske prinsipper. Vil jeg anta. Og da ser jo jeg for meg at damer blir påtvunget å dekke kroppen sin, de får ikke lov å gå ut uten følge av mannen og at man blir drept for å stjele et eple på rimi.
Vis hele sitatet...
Du bommer så grovt at det blir nesten bare morsomt.

For det første styrer på ingen måte statsministeren landet. Statsministeren er leiaren for den utøvande dela av makta, som skal sørge for å følge opp vedtak frå Stortinget, og legge fram forslag for Stortinget. Rundt statsministeren er det et stort stabsapparat, og statsministeren i Noreg handlar utifrå partiprogram, som forplikter i stor grad. Ingen norske parti har gått til val på innføring av sharia-lover i Noreg, så uavhengig av religionen til statsministeren kjem det ikkje til å skje. Bondevik er utdanna prest, men forsøkte like fullt ikkje å gjere utroskap straffbart i Noreg, sjølv om det er brot på dei ti boda.

Viare så ser du på ekstremistiske muslimer. Langt ifra alle muslimer har påbod om at kvinner må dekke seg til, og i dei aller aller fleste muslimske land er det ikkje nedfelt i lov, men i normer og kultur. Det er rimelig drøy forskjell.

Samme kan seiast om tjuveri - igjen: det er ingen parti som har gått til val på å innføre sharia-lover, og det er ingen parti som kjem til å gjere det, som har reell sjans på makt i Noreg. Det er fordelen med demokratiet: du står fritt til å ikkje stemme på eit parti med den haldninga, og sjansen er ekstremt stor for at fleirtalet i noreg heller ikkje vil ha sharia-lover her.

Så sånn utover at du foretar så total skivebom som fysisk mulig så blir du utelukkande latterlig.

(Som sidenote er vel sharia-straffa for tjuveri på ingen måte dødsstraff, men å bli hogd handa av. I motsetning til 1800-talets england, der det vart praktisert dødsstraff for sjølv småtjuveri. Og England identifiserer vi oss jo med - men ein skal ikkje meir enn 150 år tilbake i tid før dei var på linje med dei verste landa i dag når det gjeld menneskerettar...)