View Single Post
Sitat av melastuck
Hei alle sammen. Tenkte at dette var stedet å poste dette spørsmålet..
Frøst litt info om meg: j 19 år, har brukt amfetamin som "hjelpemiddel" for å komme meg gjennom en tøff skolehverdag og enkelte eksamensperioder i snart et år. Ruser meg (tilnærmet lik) aldri på fest, har 2-3 ganger satt et skudd hvis jeg kjenner at alkoholen virker negativt en kveld for å holde formen god og humøret oppe.

Vel, mitt "problem"(?) er: Hvis jeg sniffer, er effekten uhyre treg.. 0,5-1g per dose går fint, men kan føle meg like slapp i lang tid etterpå. Tar jeg noen striper om morgenen (7-8 tiden) hender det at jeg går sløv og slapp hele dagen, mens effekten kommer snikende på meg rundt 23-tiden om kvelden, og jeg kan gjerne føle meg opplagt og speeda i 10 timer.. (selvfølgelig utrolig pratesjuk og lite eller ingen søvn..) HVA SKJER? Noen som har peiling som kan svare meg på hvorfor effekten bruker så lang tid på å slå inn? Og hvorfor kan jeg gå i opptil 10 timer med pupiller som stekepanner og lys våken? Er ikke rusvarigheten av pepper regnet til rundt 3-5 timer, alt ettersom hvor store dosene er og hvor mye kroppen har rukket å vende seg til stoffet?
Og for de av dere som lurer på kvaliteten av stoffet: jeg driver ikke med lureri her, og vet å kjenne forskjell på ting som er utbøffa nesten 90%, og det som ligger rundt 50-70 (virker som om det er vanskelig å få tak i noe renere her i landet).

Dropper jeg kommer effekten etter 4-5 timer, ved skudd (selvfølgelig) umiddelbart.. Men vil ikke gå over til skudd(!) Når jeg setter de, føles det på måte helt junkievrak ut, og det vil jeg helst unngå...
Har etterhver "løst problemet" ved rett og slett ta en par striper om kvelden rett før jeg legger meg, sover da som en stein(!) og våkner da LYS VÅKEN helt av meg selv i 7-8 tiden, og føler meg topp ut dagen. Aldri noen nedtur om kvelden, og sover som en stein. (sover kanskje over og ut nedturen?)

Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar/tilbakemeldinger/lignende opplevelser, negative eller positive. Føler jeg stanger i en vegg uten å ha noen å prate med.. Trenger litt info om hvorfor og hjelp, her.. På forhånd, takk
Vis hele sitatet...
Dette skjedde med meg her om dagen ... hadde fått i meg noen blå, fikk i meg en zoplicon av en eller annen grunn får jeg skulle sove i noen timer på dagen.. så våknet jeg i 6 tiden og gikk til noen kompiser og fikk i meg noen tramadoler og deretter et par linere(vet dette hørtes ut som jeg er helt på kljøret=P men bruker stoff ganske skjeldent utenom å røyke rev) jeg merket ingenting av dfisse linerne , og antok at det var pga alt dette andre jeg hadde fått i meg .. i 2 tiden sovnet jeg..
8 tiden på morgenen neste dag våknet jeg automatisk og var i storform og super våken , men fikk spise godt og gikk på trening og gjorde myyye som jeg hadde tenkt å gjør i ukevis før jeg gikk på jobb .. =P
min far sa jeg så så speeda ut dagen etter og da tenkte jeg at jeg faktisk kansje var det , noe som er ganske mulig=P