View Single Post
Sitat av 7kr8
Klokken er nå 00.39 på en fredags kveld.Jeg skulle egentlig hvert ute å "rava" på byen med allsens "snop". Jeg har drevet amf,knips,piller,weed,shroom. You name it, Ive tried it.
Startet i 16 års alderen. Er 24 nå og prøver desp å stoppe. Madammen er på "tjukken". 5 uker til termin. Jeg har holdt mesteparten av rusinga bak hennes rygg. Kanskje får jeg beholde henne? Ikke vet jeg. Jeg har nå kommet "clean" med henne om alt og hun er pissed! Jeg sa "jeg har kontroll" og alt dette,men det er bare rein bull. Jeg har alltid trodd selv jeg har hatt kontroll over rusinga men der har jeg tatt grundig feil. Jeg fungerer ikke uten amfen har jeg merket og går bare og suser i min egen verden lissom.
Fikk tak på en haug med blå for å dempe abstinensene og agresjonen, men de blå gjorde meg bare ubrukelig i hverdagen. Å ligge på sofaen og sikle mens dama løper rundt og vasker med en struttende gravidmage er jo ikke særlig.

HVA FAEN SKAL JEG GJØRE? Jeg elsker jo dama og det som vokser inne i henne! Man kan jo ikke fostre opp ett barn i rusa omstendigheter! Jeg sier "jeg har sluttet",men de fleste vet jo hva det betyr. Hun er stolt over at jeg har "sluttet". Burde jeg forlate henne? Kansje hadde det vært det beste for alle? Jeg vet dette er litt uten om tråden, men MÅTTE bare få utrykt meg en plass! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Seriøst! Jeg vurderer å løpe ned på hjørne å fixe en kvarting fart med det samme. Kroppen koker! Fuck it, jeg løper.
Vis hele sitatet...
Det er bare en ting å gjøre. Ikke bare for dama og ditt kommende barn sin del, men også for din egen. Skaff hjelp før det blir for sent. Kommer sikkert til å bli et helvete uten like, men i den situasjonen du er nå går det bare en vei om du ikke gjør ditt aller ytterste for å bli "frisk". Det er ikke noe bra alternativ for noen om du fortsetter å ruse deg i skjul. Spesielt ikke for den lille som er på vei.

Vanligvis så ville jeg slettet en så rotete post som din, men virket som du hadde behov for å løsne litt på lokket, så jeg tok meg bryet med å redigere den.
Sist endret av Sinister; 27. september 2008 kl. 01:43.