View Single Post
Eneste stoffene jeg egentlig har et fast forhold til er cannabis og MDMA, er på tredje året med røykinga nå. Det blir som regel røyking hver dag, og MDMA'en tas kun sammen med venner ved spesielle, godt planlagte anledninger.

Jeg prøver å la røykinga vente til så langt ut på kvelden som mulig, men forsøkene ender som regel rundt 14-15:00, og jeg føler dette ødelegger mye for meg selv. Skolearbeidet (Universitet) blir dobbelt så tungt, og tida flyr avgårde. Jeg begynner å bli lei av å være stein hele tiden, og jeg har seriøse planer om å prøve å kutte ned røykinga til en "god lørdagskveld" i uka og fortsette på den stilen. Og MDMA er det ingen problemer med siden det som regel blir 3-5 måneder mellom hver kveld og da i små doser.

Men slutte helt? Tja, ser ikke noe grunn til det egentlig, men man skal jo bli voksen og gifte seg, kjøpe Volvo stasjonsvogn og hus med hvitt stakittgjerde, og sikkert noen unger og en hund i tillegg - om den dagen kommer tror jeg det blir veldig lite tid til å drive på med noen rusmidler.