Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Shadows84
jeg har ikke muligheten til å borre i veggen, men er en slags vifte som går rett ut på en måte, går fint å ha døra oppe, hvis det er det beste?
Kan bli godt og varmt hvis lyset er på og døra igjen..
Hvordan har resultatene dine blitt? Hvor mange planter?
tror også at forumet her kan hjelpe meg på vei, håper det i hvertfall.
Virker som det er mange som kan sakene sine.
Bla du og LoveToGrow!!

Thanx

Strainsa jeg håper jeg får er foresten afgan.. Hvis det hjelper litt? Noe spesifikk med de som det ikke er med andre typer?
Det jeg også har litt problemer med å helt forstå er jord og alle de forskjellige blandingene osv..
Vis hele sitatet...
Ok da burde du rive vekk det som er der fra før, (viften i veggen som går rett ut) og sette inn en super-vifte. Avtrekk. Koster rundt 1100 på de fleste gro butikker. Anbefaler cropshop.no. De har alltid varer på lager, og sender raskt. Først da kan du bruke en 250 w eller 400w metal halide feks. Vekst pære. For de blir ganske varme, og trenger da bedre luftsirkulasjon. Jeg fikk ganske bra resultat på en white widows ifjor. Den grodde jeg i en homebox, som er et gro-telt. Det fungerte bra som første gangs groer. Nå har jeg et prosjekt på gang som er 4 uker i blomst. Og det ser bedre ut enn noensinne. Skal få tatt noen bilder. Men flyttet alle plantene mine inatt. Utrolig stress for dem.. Men nå er de på et såå myye bedre sted Har ikke vært så mange, man behøver ikke gro mange planter, max 5 eller 10. Fordi da har man mer enn nok til både seg selv og sine venner. Så antallet planter er ikke veldig viktig. Mer hvordan man behandler de man har. Og fler planter betyr mye mer ansvar og jobb. Legg ut så mye spørsmål du kan , det er mitt råd. Den minste ting jeg lurer på slenger jeg ut her på forumet. Og LoveToGrow har alltid vært der å svart Respect LTG ! PLus mange andre som prøver å hjelpe her. SÅ bare spør ut

Hvor jeg kjøper er ikke et svar men flere. Har kjøpt fra -URL FJERNA- nå , de har lang erfaring. Og de eneste i verden som har lagd 100% feminiserte frø.

Så nå bestillte jeg en ny type de hadde der. som er laget i usa. TrainWreck heter den og skal være helt syk

Hva kjøpte du ? og hvor fra ?

åja Afgan ja så ikke d med engang . De skal være fine. Jeg grodde dem selv nettopp. Men jeg gjorde en dårlig jobb siden jeg var litt rusten da jeg satte igang hehe.. MEn sjekk et par sider tilbake , så ser du en veldig fin jordblanding fra LTG..

Skal du gjøre dette ordentlig må du ofre et par tusen spenn uansett
Sist endret av vidarlo; 26. august 2008 kl. 10:54.