View Single Post
Ja, dere leste vel tittelen på innlegget.
Har vel egentlig lyst til å bare skrive litt om hvordan jeg har det akkurat nå.
På en skala fra 1-10 så har jeg det 10 fysisk og minus 10 psykisk, grunnen er vel at jeg sitter og er makkafjern så det holder, det var vel 2,5 g som forsvant opp i nesa, den typen makka som lukter mandel som faen og den som man lukter vondt av.

På profilen min så står det at jeg er mest aktiv i rusmidler forumet, ikke rart med tanke på at jeg har vært avhenging av kokain i 3 år og røyka MoRgEn i 7 år, etter jeg traff kjæresten min så hjalp hun meg inn et rusprogram som gjorde at jeg klarte å slutte med det på et daglig basis. All takk til henne, hun er en engel.

Føler meg som en sviker der jeg sprekker bak hennes rygg, men selvmedlidenhet er jo rusmisbrukerens nest største venn.
Vet at det er flere som meg her inne på forumet, men det forundrer meg hvor ofte det er bare positive tilbakemeldinger på rusbruk her inne.
Føler dere som ruser dere mislykket i noen tilfeller eller sammenhenger?

Jeg føler meg rimelig mislykket som menneske, kjæreste, sønn, onkel, barnebarn, ansatt, leder, m.m når jeg sprekker.
Men det som holder meg oppe er at jeg har en jobb som det krever masse av meg, og to styreverv, (ja, det er ikke sånn at jeg er helt på trynet i arbeidslivet) og ikke minst min kjære.

Tilbakemeldinger ønskes, negative som positive

Mvh Daniel