View Single Post
Sitat av Slaktern
Når man kombinerer alkohol og kokain dannes det et stoff i kroppen som heter cocaethylene. Dette stoffet er både mer euforisk og lengre varende enn kokain, men er også mer skadelig på hjertet. Generelt sett er det en dårlig ide å kombinere up- og ned-dop, og sjansen for overdose øker betraktelig når man kombinerer kokain med alkohol. Allikevel er dette vanlig praksis blandt helgebrukere.
Vis hele sitatet...

ja men både alkohol og cola er jo uppers

Sitat av Thedeeq
Har da aldri vært noe problem dette. Litt cola for å piffe opp vanlig festing er helt normalt. Bare vær litt forsiktig med hvor mye du døtter inn på en gang, ta heller flere små enn en diger dose.
Vis hele sitatet...


det er nesten 100% umulig å OD'e på cola i norge, det er så utblandet at 10% rent er ganske normalt

Sitat av DildoJames
Grunnen til at mange sier de ikke har fått knall effekt er nok sikkert pga hvor oppskrytt kokain er. Jeg har tatt det mange ganger, og det er veldig veldig oppskrytt. Helt sykt at det koster ca 800kr per gram.

Jeg har tatt det edru og full.

Full: Du blir våken. Thats it.
Edru: Du blir våken hvis du er trøtt. Thats it.

Noen ganger kan man kjenne et lite sug i kroppen på en positiv måte. Noe som jeg synes iallefall er digg. Du prater mere og er mere ivrig når du er ute på byen i kola rus.

Denne rusen behøver egentlig ikke prøves. Den kan fint beskrives som over.
Første gang jeg tok kola ble jeg jævlig skuffa.
"Er dette alt?!" spurte jeg.
"ja, er det ikke digg" fikk jeg tilbake... (tja kanskje litt digg, men for 700-1000 spenn er det faen ikke vært det)
Vis hele sitatet...


men tenk logisk over det...
en cola liner varierer mye på vekt men hvis man sier 0,1g pr liner..
og la oss si at denne er 10% ren
da må du sånn egentlig sniffe ett gram i en liner for å få den effekten cola opprinnelig gir i en 0,1g liner.. det er sinnsyke tanker + prisen som ligger over det