View Single Post
Sitat av minigolf
Bare for å dele litt erfaringer:

-har jobbet som vaskehjelp: 300 kr timen, men fikk bare jobbe ca. 10 timer i mnd.
- har jobbet på isfabrikk: 150 + ansenitet i minus noeogtredeve grader. Grei lønn, ikke grei temp.
- har jobbet på matvarebutikk: 116 eller noe sånt i timen, + tillegg. Umenneskelig kjedelig jobb.
- har jobbet i helsesektoren med psykisk utviklingshemmete: ca 120,- i timen, + endel tillegg. Fantastisk jobb hvis du er den rette personen til å jobbe med slikt. Det er desverre ikke jeg, selv om jeg har jobbet der i snart 2 år.

Spørsmål: dere som jobber med telefonsalg. Hvordan er disse bonusene? Får dere solgt nok til at de merkes?

Mvh.
Vis hele sitatet...
Ikke alle gjør det - Men det er jo sykt mye tilleg p.g.a Konkuranser innenfor teamet, Bonuser etter antal salg osv. Vel, Telefonsalg er noe dritt. Orka det 2 månd før jeg slutta. Du blir drittlei telefonsamtaler og sure folk
Jeg kan f.eks si at da du starter med telefonsalg, Nei da merkes det ikke. om du ikke har et gjennomsnitt på 10 salg på 4,5 timer da, Men da du blir flytta til varme lister eller bedrift. Vel da merker du det Husker en kompis som satt på bedrift, 18 år gammel fikk utbetalt 63 tusen etter skatt på en månds jobbing 2-3 ganger i uka jobba han 4,5 timer. Han hadde som sagt 45 salg sånn ca hver dag plus masse bonus
Jeg kan i tilleg bare si at han er Somaler og kom til norge for 6 år siden men alikavel selger han så bra :P
Sist endret av Saint123; 26. juni 2008 kl. 13:53.