View Single Post
Trådstarter
18
Hehe, det med hacking osv var selvfølgelig bare for å sette det på spissen, men det ble åpenbart tatt litt bokstavelig.

Og ja, mulig jeg var "bra dust" som ikke tok hele summen på forskudd, men når han har gitt bort alt av personopplysninger som stemmer, snakket med meg over tlf, sendt meg over 30 mailer, osv var jeg villig til å ta den risikoen. Er derfor ikke spesielt bitter eller oppgitt ettersom jeg regnet med at det kunne skje, men hadde jo selvfølgelig vært kjekt med 4500kr inn på konto fra karen. Som en liten digresjon kan jeg nevne at de 4500kr jeg faktisk fikk allerede var en overpris for billettene ettersom de gikk for under 3000kr dagen etter. Derfor ser jeg ikke på det som så sure penger.

Problemet er lovligheten med hva jeg har solgt. Hvis dere sjekker hva det var i første post, så var det videresalg av billetter m/ fortjeneste. Dette er ulovlig ifølge norsk lov, men har ingen strafferamme (latterlig ja). Derfor vil det nok bli problematisk å gå til politiet, selv om jeg bruker standardløsningen på slikt (at jeg solgte han en konvolutt og ga med 2 billetter som gave).
Sist endret av dannywpt; 4. juni 2008 kl. 01:49.