View Single Post
Kunne muligens vært postet i annen kategori, men tror dette blir riktig.

Jeg hadde billetter til CL-finalen som jeg solgte over nettet til en skotte. Totalsummen ble på $1800, og jeg forventet selvfølgelig forskuddsbetaling. Men etter masse snakk over mail og telefon virket karen så enormt seriøs at vi ble enige om en plan hvor han betalte halve beløpet, jeg sendte billettene, så betalte han den andre halvparten.

Dere skjønner sikkert tegningen, han betalte halvparten, fikk sitt og ignorerer nå meg over mail og telefon så den andre halvparten ikke blir betalt. Har ikke råd til å drive terror på telefonen hans, og mails er jo useless. Hvordan kan jeg tvinge han til å betale resten av pengene han skylder meg? Hvordan kan jeg plage han mest mulig hvis han fortsetter å ignorere meg?

Har tenkt på flere løsninger som involverer skotsk politi, trusler, telefonterror, kontakte familie, hacke mailen hans, hacke ebay accounten hans etc etc etc.

Men hva er den beste løsningen her? Vær kreative folkens.

Til opplysning har jeg ekte navn, adresse, postnummer, sted, telefonnummer (hjem og mobil), email og ebayaccountnavn til svindleren.
Sist endret av dannywpt; 4. juni 2008 kl. 00:57.