View Single Post
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Hei, lenge siden sist jeg postet her..

Jeg skal gjøre en lang historie kort:

jeg får ikke sove om nettene.

jeg har to jobber, en der jeg jobber innenfor sikkerhet, den andre er mitt eget selskap.
jeg trenger å være opplagt og våken om dagene.

jeg kan være stuptrøtt så jeg ser syner om kvelden når jeg legger meg, men jeg får... ikke... sove...

somregel svimer jeg av et par timer før jeg skal opp igjen, men ofte får jeg bare en times søvn først.

jeg var til legen idag, som bare informerte meg om å ikke sitte så mye foran pc'en (jeg jobber med det i begge jobbene), og tren (noe jeg og gjør rimelig regelmessig).

han ville aldri skrive ut noe sovemedisin til meg fordi jeg var så ung (jeg er i midten av 20årene), pga. avhengighetseffekten.

jeg er forbanna, fortvilt og forferdelig frustrert, og jeg trenger råd hva jeg skal gjøre.
jeg kan ligge å vri meg om kveldene og nesten være på GRÅTEN av frustrasjon pga. dette.

jeg vet at legen vet best, som regel, men i dette tilfelle ser jeg ingen andre veier enn å dra på markedet å få tak i sovemedisin på andre måter.

Jeg ser at Melatonin er utprøvd, men mange sier det ikke fungerer.

Jeg har prøvd Imovane (1 tablett) og 1 annen tablett jeg ikke husker navnet på (Zoplikon? den smakte ihvertfall jævlig), uten at jeg merket noe effekt av disse.

Igår fikk jeg to Zoplikon av min mor da hun så hvor ille det var, og jeg styrta 2 pils, for deretter.å legge meg, og dette funket til en viss grad, selv om det tok sin tid før jeg sovna inn.

Jeg vet ikke helt meningen med denne tråden engang, jeg tror bare jeg trenger tips eller råd til hva jeg kan gjøre.. Jeg er neppe alene om dette..

Anyone? Please?