View Single Post
Du må misforstå meg riktig egeulf, som jeg sa så mente jeg å slå en strek over tidligere hendelser og starte på scratch med relevante spørsmål og roligere argumentasjonsføring... Som jeg sa så tok jeg helt av tidligere og har landa nå, pinlig å se i ettertid :P slik som jeg og en annen mod såvidt diskuterte

Nei, det blir vanskelig å holde god kontroll når man har 1000 ting man skal si på en gang, bare se fra side 26 til 29... Som sagt så forholder jeg meg til hva jeg har sagt f.o.m igår, og at 2x unnskyldninger for oppførsel tidligere burde holde til at man klarer å slå en strek over det og ikke argumentere og fighte over ting som hører fortiden til?

Jeg orker ikke fighte DEG på dette, som jeg sa vil jeg komme tilbake til de konkrete metodene jeg har reagert på, og de er også nevnt midt inne det rotet av noen poster jeg drev å herja med onsdag og torsdag forrige uke.....

For meg så har det starta på scratch, jeg holdt kjeft f.o.m torsdag etter prat med Dr.Alzheimer som du ser i tråden, og fikk en midlertidig utestengelse (noe som var bra syns jeg så jeg ikke risikerte å begynne å poste mens jeg var agitert). Om du er uenig i at man skal la det være, så ok... Men jeg orker ikke å diskutere med deg som sagt på gamle ting jeg har lagt bak meg

Natta