View Single Post
Å si at du har større forutsetninger enn, la oss si nso, til å «dømme» i denne saken, uansett om du «bare føler det slik» eller ei, er ekstremt arrogant, spesielt med tanke på at du åpent innrømmer at du egentlig ikke kjenner omstendighetene i det hele tatt.

Dette er simpel form for argumentasjonsteknikk, men du har tross alt bare vært medlem her siden februar i år. Jeg sier ikke dermed at jeg er bedre skikket, jeg sier bare at andre, det vil si nso, med både lederverv og fartstid her har større forutsetninger for å vite hva som er bra eller dårlig for dette forumet.

Og når alt kommer til alt, så er ikke dette et demokrati uansett. Vi som brukere har rett og slett å rette oss etter ledelsen, i alle fall når det eneste vi (jeg og du) bidrar med er noen innlegg i assorterte tråder som har så uendelig lite å si i den store sammenhengen.

Videre sier du «nå trodde jeg saken var lagt død», men du kan ikke skrive slikt etterfulgt av «men jeg er fortsatt uenig, dette er feil på grunnlag av a), b) og c) (…)». Bestem deg, enten må du føre diskusjonen videre med de argumentene dette krever, eller så må du legge deg langflat og trekke deg ut. Det er ikke så veldig ydmykt å gjenta de krasse påstandene, bare i et mildere ordlag.

Til slutt vil jeg påpeke at hva jeg eventuelt har gått glipp av i norskundervisningen vanskelig kan forsvare sin posisjon i både innlegget ditt og denne debatten. Dine avsnitt er heller ikke alltid så velformede.
Sist endret av egeulf; 14. april 2008 kl. 12:45.