View Single Post
Kom over tråden her igår og syntes det var interessant å lese om hvordan Biip.no starta og hvordan dere har vært flinke til å backe opp og komme med ideèr og være en ressurs for Stormen.
Noe jeg må si jeg syns er leit er at slik jeg ser det, så har dere/vi nok blitt ført litt bak lyset.
Nå vet jeg ikke hvor mye Stormen er oppi prosjektet biip.no pr.idag, men ser litt ut til at han trakk seg ut fra det prosjektet for en god stund siden siden han pr.side ??? ikke virker så jævli oppdatert.

Poenget mitt var, at idag fikk jeg atter en mail fra ******* om at fjompen har lagt meg til som venn på Biip, tror kanskje det starta for 1 år siden. Det er snakk om kontinuerlig spam, og dere bruker vennelista hans til å finne meg (slette og blokka fyren for lenge siden) så jeg tror nok helt ærlig dere dreiv med noe jævli muffens i de tider dere leika med MSN Blockcheck (om dere fortsatt gjør det har jeg ikke sjekka helt ærlig). Og ang. mail som skal bli sendt ut så har Stormen vært helt på bærtur...
Det med antall sms som har blitt sendt ut stemmer sikkert Jeg kan bare garantere 100% sikkert at det med mailspamming har ikke foregått slik forklart av Stormen :P

Om dere har noen manuell invite gjennom venneliste på msn (a'la Facebook), så trekker jeg tilbake hele skiten og jeg får bare se ut som en synsende tosk, for det er det jeg sitter bare og synser og trekker konklusjoner ut av lufta nesten. Altså at brukeren kjører igang invite selv ved å peise gjennom msn lista slik facebook gir deg mulighet til å gjøre, så ok... Men de maila der har jeg fått i godt over året, jeg la han til for 2 år siden pga. kjøp av en saccosekk, og det var ikke lange tiden før spammen kom fra både han, venner av lillebror osv. som hadde regga seg på Biip.no.... og jeg er 99% sikker på at dere fikk tak i mailen min gjennom deres MSN mail liste...

So.... Alt i alt, jeg synes du har vært en kynisk utnyttende jævel Stormen og har utnytta grovt den søtten og kompetansen NFF har gitt deg (fordi de gjorde det på et helt annet grunnlag, enn en som skifter spillereglene underveis for at bossa og de bak skal få mest mulig bang for the buck!)
Også som nettverk i oppstartsfasen (den kritiske) , men jeg skal inrømme at dere i Biip.no har gjort en kjempejobb når det gjelder markedsføring selv!

Synd dette ble mitt første innlegg egentlig... har vært *passiv* bruker her en god stund, mest pga. rusmiddelforumet som er jævli skøy å lese selv om jeg holder meg til good ol' Mary J (og derav finner en god del likesinnede på det forumet) Jeg følte bare jeg burde si noe, og jeg så den med ganske ukritiske øyne fra side 1 til side 26 først igår, og jeg merka at noe begynte å skurre noe så inn i helvete jo lengre jeg bladde meg fremover :S

Sorry mac, Stormen du er en sleip faen :P Good for you, du tjener deg lett rik Jeg tar den mer respektable veien gitt, snakkes

Edit: Har vel vært passiv bruker heter det, sittet på gjerdet og sett på Har vært alt annet enn Aktiv frem til denne posten Vært aktiv på å lese på NFF ihvertfall
Sist endret av Demolith; 8. april 2008 kl. 08:39.