View Single Post
Sitat av sorath
Dette er jo helt galt. Først må du forstå at vi bor i ett demokratisk land. Lovene vi har i dette landet er laget av en gruppe mennesker valgt av flertallet i landet. Dette er hva demokrati bygger på.
Vis hele sitatet...
Dette er en diskusjon som kunne blitt uendelig lang og veldig off topic, vil helst ikke gå inn på dette.

Er klar i at vi lever i et såkalt demokrati hvor flertallet av befolkningen velger hvem som skal styre, men min oppfatning er at det ikke er fullt så enkelt og at det ikke alltid fungerer så feilfritt som folk skal ha det til.

Når det gjelder hva tråden handler om mener jeg straffen er helt på sin plass. Å smugle inn narkotiske stoffer til landet, uavhengig av hva slags stoffer det er snakk om, så er dette noe samfunnet er prinsipiellt enige om at er galt.
Vis hele sitatet...
Tror store deler av samfunnet ikke er helt enige i at hasj burde være ulovlig, men flertallet er nok imot det ja, dette mener jeg de er på grunn av feilinformasjon og skremselspropaganda fra blant annet myndighetene.

Som sagt, man kan ikke dra alle narkotikalangere under en kam og heller ikke alle narkotiske stoffer!

Hva blir da det neste? Skal vi åpne for at hvitevasking av penger er tillatt for enkelte bransjer? At kebabkjøtt lagret i malingspann, laget av avfallskjøtt fra Ungarn er tillatt å servere?
Vis hele sitatet...
hehe nei håper for all del at dette ikke blir det neste