View Single Post
Hei igjen, H-A her, har byttet brukernavn til Shokata.

VLC klarer å streame de ukrypterte kanalene videre, så lenge de kan tas inn på PC'en. Foreslår at du ikke spiller kanalen av lokalt på PC'en din, men kun streamer den videre, dette krever mindre resurser.

Det er derimot umulig å få streamet de krypterte kanalene gjennom VLC, VLC prøver å ta inn streamen for så å sende den videre, mens min proxy bare sender raw data rett igjennom.

Det virker nesten som krypteringen er forskjellig fra kanal til kanal, eller er delt opp på en annen måte, synes dette virker veldig merkelig. Ble litt overrasket av det.

Skjønner egentlig ikke helt det heller, fordi jeg streamet flere krypterte kanaler (TV3, Discovery, osv) til STB'en på NRK IP'en, og boksen er jo nesten nødt til å tro at det var NRK, og det vil jo da si at alle disse kanalene har samme kryptering? Bare teorier, men.

Kanskje krypteringen også er delt opp i kanalpakker, men ser ikke hvilken hensikt Lyse skulle ha i det.

Legger ved relay programmet mitt, så kan du teste selv, greit at flere prøver dette her. Det må gå på en eller annen måte.

Programmet krever Microsoft .NET Runtime for å kjøre.

Har også lagt ved en idiotsikker (tror jeg) skisse over hvordan jeg gjorde det.