View Single Post
Sitat av Joeyfuckingstar
En kompis av meg, tilbød meg "Gule X-file" Tabletter. altså, ecstasy, Men hva innholder disse, er det noen som har aning, finner absolutt ingen info på nettet.
svar fort, hadde vært fint. Har sjekket erowid, google osv
Vis hele sitatet...
Tror ærlig talt at den sikreste for å vite hva man putter i seg er å investere i et ecstasy test kit for etter egen erfaring kan piller med samme navn, farge og utseende virke helt forskjellig kjøpt ved forskjellige anledninger. Det bekreftes også i denne artikkelen fra 1999 som sier at 36% av testede piller ikke inneholdt MDMA i hele tatt, og hele 77% inneholdt uidentifiserbare (virke)stoffer.
Min egen teori er at når det kommer ei pille som blir skikkelig populær så slenger andre "produsenter" seg på "bølgen" av den og lager kopier inneholdene alt innen fantasiens grenser, virksomme stoffer eller ei.
Evt. så har det vært skiftbytte på laboratoriet og kjemikeren på nattevakt leser heller avisa enn å følge med utstyret slik at det blir massevis av avvik i produksjonen. Tror liksom ikke at de lab'ene har særlig til kvalitetssikringsystem.

Eller så: her er rapport om gule x-files fra pillreports.

Kom med update da, hvis du bestemmer deg for å svelge en.