View Single Post
Jeg har bare hatt Limited Version hittil, som bare scanner og advarer, men som ikke gjør noe med virus og greier. Men nå fant den en High Risk File som het noe med Trojan.noe og jeg gikk inn for å kjøpe en bedre versjon av Norton da. Bestemte meg for fullverjsonen, som fjerner alle virus og beskytter osv. Den kostet $59.90. Fylte inn alle personalia, kortinfo, og alt, og fikk beskjed om at kortet var belastet. Fikk dermed en Download-link der jeg kunne laste ned programvaren, men i det jeg trykket linken frøs hele maskinen, og jeg prøvde i en halvtime å få den i gang igjen, men det virket som om explorer.exe frøs. Hele den blå linja der nede frøs, og var låst på et bestemt klokkeslett (15:20), Startmenyen funket ikke, snarveier (som Win+D) og andre funket heller ikke. Kunne minimere og lukke enkelte programmer som Excel via de tre knappene oppe i høyre hjørne, men så snart de var borte kunne jeg ikke få dem opp igjen pga. resten av maskinen var låst. Etter en halvtime så jeg ingen annen utvei enn å restarte maskinen, noe jeg var nødt til å gjøre ved å holde inne av/på-knappen i noen sekunder, og deretter slå den på igjen. Nå har jeg fremdeles Limited-versjonen av Norton, og hvis jeg prøver å hente ned en bedre versjon får jeg beskjed om at jeg må betale på nytt.

Hvordan får jeg tak i programvaren jeg har betalt for?

Kanskje den skulle vært på "Virus, spyware og adware"-forumet. Isåfall håper jeg noen kan flytte den, og at ingen blir støtt av dette.
Sist endret av Realist1; 15. mars 2008 kl. 16:04.