View Single Post
amfetamin har en blomsteraktig lukt som er ugjenkjennelig mens kokain lukter mere som drivstoff til bil etter min mening, noe jeg tror har med kjemikaliene dem bruker for å framstille det.
angående renhetsgraden i kokain kan dette lett finnes ut ved å lage crack av det, noe som innebærer bruk av salmiakk, da vil man få ut noen klumper som man lar tørke et par timer for deretter å røykes sammen med tobakk, men husk å bare ha en pitteliten bit av cracken i røyken siden det er potente saker.det finnes foresten metoder for å få ut ren amfetamin ut av bøff, husker en gang vi brukte lighter og varmet det opp slik at alt bøffet brant op og man satt igjen med en ganske så ren amfetamin.(kommer meldig an på at det bindestoffet ikke soter for mye.

men dette er ca 10-15 år tibake i tid så kan hende jeg husker feil , så anbefaller deg å søke litt grundigere

tror foresten rødt fosfor er et restricted chemical som ikke en vær man i gata kan bestille på appoteket i norge, så her må du nok ha kontakter i utlandet. finnes folk som skraper av det røde greia fra fyrstikk eskene siden det har rødt forfor, men jeg tror kvaliteten på det ferdige produktet blir deretter

etter hva jeg har forstått så finnes det 3 typer å lage amp på
og den mes vanlige innebører rødt forfor, er derfor man noen ganger får litt rosa aktig pulver eller marsipan(halvfabrikat) noe jeg personlig synes virker vel så godt som det hvite pulveretø

og om man har tenkt å lage dette så tror jeg ikke et forum som garantert er overvåket av den ene og den andre er så lurt å skrive ting før man tenker seg godt om

men vil takke for dem linkene dine, da har jeg noe å lese litt på
mvh
Kim
Sist endret av kim; 7. mars 2008 kl. 03:07.