Tråd: Groguide
View Single Post
hoihoi

har fått inn en del super thai skunk og purple tops frø

og skal gro dm ute tenker jeg

trenger noen tips og råd:

Hvordan kan jeg klargjøre spotten min ute så mine spirer få dt så bra som mulig? (guerllia growing )

noen spess næring som er ekstremt bra for plantene/spirene enten i bomstrings perioden eller før som jeg nesten MÅ kjøpe eller som eg VIRKELIG burde kjøpe?

tenker jeg vil kjøre LST men spørs litt mht. at jeg må oftere ut på spotten, og er lite keen på å bli tatt..

gjort LST før? hvordan har det funka for dg? mye mer yield eller bare litt så ikke vert å riske sjansen or å bli tatt?




ALT JEG HAR SKREVET OVER ER LØGN, HAR IKKE FÅTT INN NOE SLAGS FRØ OG SKAL ALDRI DYRKE DETTE! DET ER ULOVELIG! ALT ER RENT HYPOTETISK!!




BTW ser mange som lurer på dette med penger:

www.mrgrowgear.no kan man få kjøpt "pakkeløsninger" med både lys og filtre

la meg si at KULLFILTER + VIFTE er JÆÆÆÆVLEIG viktig for å unngå å bli tatt!!

nesten alle som blir tattfor dyrking blir tatt pga tysting ELLER LUKT!! og joa, de lukter disse plantene!!

MEN har oxo et annet alternativ som jævli bra MEN koster en del!!

http://www.head-nature.com/ der fr man kjøpt en pkke som har absolutt ALT ALT og end mere av det du trenger, ca 4 lapper om jeg ikke tar helt feil..

lys for vekst og blomstringsfase, aramtur, ledninger, reflektor, kullfilter vifte rør til vifter, til og med gjødsel OG næring! helt konge pakke! anbefaler til ALLE som skal gro som har råd til 4-5000!!
Sist endret av FuNkY SkUnK; 28. februar 2008 kl. 16:10.