View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kaunda
Du tilhører en liten marginalisert gruppe i Norge. Resten av samfunnet definerer denne gruppen som narkomane / kriminelle.

Du kan ikke sidestille en som kjører for fort med bil, med en kriminell narkoman. Lovverket er slik at en må kjøre svært mye for fort med bil for å komme i samme kategori rent juridisk som en som misbruker narkotika. En som kjører for fort med bil støtter heller ikke verdens største internasjonale organiserte kriminelle økonomi. Disse gutta driver med alt fra terror, til drap, ran, prosititusjon og menneskehandel.

Dersom dine påstander hadde vært korrekte, spør jeg igjen; hvor er partiene som går inn for legalisering av narkotika. Hvor er alle vellykkede norske narkomane ungdommer som strømmer inne i ungdomspolitikken og i viktige og sentrale posisjoner i norsk samfunnsliv? Du kan komme trekkende med Mette-Marit, men du finner ingen som vil ta deg alvorlig. Såvidt bestått ungdomsskolen, one-night stand med en kriminell og deretter giftet seg til posisjon gir ingen status her.

Hvis du ønsker å være med i samfunnet, må du også respektere de rundt deg. Du setter deg selv til siden (og over) samfunnet ved å ikke respektere grensene for akseptabel oppførsel. Derfor er det ikke bare "de hjernevaskede" og de narkomane. Det er rett og slett en gi faen holdning til dine medmennesker som har gitt deg muligheten til å bli alt fra statsminister til sosialklient. Det blir vel heller det siste...
Vis hele sitatet...
Du utfører det vanlige kung-fu-tricket ditt: du vrir argumenta til motstanderen til noko heilt anna enn det vedkommande faktisk seier. Det er mildt sagt uryddig.

Jo, ut frå strafferamme *kan* det likestillast. Straff for bruk er i dag forenkla forelegg for besittelse av inntil ei viss mengde cannabis. Det tyder vel på at samfunnet ser på det som ca. like ulovleg som å halde 96km/h i ei 80-sone? Viare så generaliserer du fryktelig - kan du vise til spørreundersøkelser e.l. som seier noko om kor mange som *aktivt* er i mot cannabis? At 80% av folket ikkje meiner det er ei viktig sak å stemme på grunnlag av i et val vil ikkje sei at 80% av folket er imot det. Eg er for ei legalisering, men eg stemmer ikkje på Venstre av den grunn - fordi venstre ikkje har så mange av dei andre sakene eg støttar. Cannabis åleine er mao ikkje viktig nok til at eg bytter parti *kun* for dette, og det trur eg faktisk at eg har til felles med rimelig mange andre. Og talla på 80% var bare tilfeldige; poenget mitt er at det er himmelvid forskjell mellom dei som ikkje bryr seg fra eller til, og dei som går til aktiv politisk kamp for å legalisere. Derfor har du ikkje breie politiske bevegelsar. Berre brøkdelar av veljarmassen har legalisering som *SÅ* viktig sak at dei gidd å engasjere seg for de.t

Eg tippar at om du ser på andelen ungdomspolitikarar som har prøvd narkotika så vil du finne omlag samme tal som resten av det sosiale laget dei tilhøyrer.

Problemet med siste avsnittet ditt er åpenbart: du har tidlegare fornekta sivil ulydnad og andre aktivistformer for legalisering, med det argument at cannabis er og bør vere ulovleg.

Samfunnet går heldigvis begge vegar - det respekterer deg, og du respekterer det. At ein er ueinig i delar av det [forvridde] moralsynet vi har i dagens samfunn får jaggu vere opp til kvar enkelt - eg vil ikkje dømme folk for det, og stortsett er hasj akseptert i en god del miljø i dag.

Viare så hevder du at å drive med hasj er å støtte opp om verdens største kriminelle organisasjon. Så flott. Vi har 40 års erfaring for at vi faen ikkje blir kvitt det problemet ved å forby det, tvert imot har det vore forbausande konstant dei siste 40 åra. Men ved å legalisere det og selge det i statsregi riv vi brått føtta under det kriminelle markedet, og den svarte økonomien. Ikkje berre det - vi gjer tilgangen vanskelegare for dei som ikkje er myndige, og ikkje bør drive med rusmiddel, og vi fjernar den inngangsporten cannabis er til tyngre stoff.

Alt i alt ser eg rimeleg store fordelar med legalisering.