View Single Post
Føler kanskje å være en motstander av narkotika, er som å banne i kirken på dette forumet, men som nevnt i tidligere innlegg, er hasj\mariuana på narkotikalisten i Norge, og det er ulovlig. Man sidestiller seg fra samfunnet når man bruker det, fordi det ikke er lov. Enklere blir det ikke.

Jeg vil tro at straffen for å dyrke\produsere 20 kg mariuana, er like ulovlig som å fremstille andre narkotiske og ulovlige stoffer.

Jeg banner enda mer når jeg kommer med dette: Dere bør slutte å spre denne bagateliserende holdningen til hasj og mariuana. Det virker for meg som dere "aser" hverandre opp til at det ikke er så alvorlig. For en 15 år gammel stakkar usikker gutt, kan dette virke normalt, og kan bidra til at han tror på dere.

Selv om det kanskje ikke er så farlig i seg selv, kan det åpne farlige dører. Jeg vil tro at det er lettere å si ja til et hardere stoff, når man først har "brutt" linjen til ulovlige stoffer, ved å takke ja til hasj.

For å banne enda mer, må jeg bare si at det faktisk er sinnsykt harry og 90-talls å røyke hasj. Det er for meg komplett uvisst hvorfor noen på forumet her sier de bruker stoffet for å "finne seg selv", forstå virkeligheten og gud vet hva mer dere har bablet fra de neddopa treige hjernene deres.

Jeg regner med dette blir enten oversett eller flamet, men måtte bare få det sagt, slik at denne 15-åringen som sitter og leser dette, ikke er så ufattelig idiotisk å hører på det.