View Single Post
Sitat av [GC/Betater]
Beklager om dette er postet i feil avdeling.
Takk!

Eg går på ein privatskule. Vi hadde besøk av nokre "alkohol & rusmiddel folK" her ein dag. Dei hadde bla. eit skuespel om dette osv. Etterpå diskuterte vi det med dei i klassen vår.
Det dei argumenterte med var bla. kor stor skade dop gir + at det ikkje er låv, i forhold til alkohol!
Dei la stor vekt på kor farleg alt som hadde med narkotika å gjere var. Og drog synet på at dei som bruker dop osv. ikkje er "stabile" folk, så lenge det var snakk om dop sidan det er ulåvlig! Fleire av oss blei ganske provoserte!

" Dei som held på med slikt (dop), må leve eit ganske "ressursvakt liv"
" Alle dei unge som testar slikt, er svake" osv

Eg synest vertfall det er feil å tolke det på den måten.
Kva meiner du?

Etter ein irriterandes diskusjon:

-> Ein kompis av meg drikker seg dritings gjennomsnittleg 60ganger i året, fyllekjører, skyter opp raketter både her og der, og oppfører seg som ein idiot.

-> Ein anna kompis tar livet meir ved ro, drikker ein sjelden gang i blandt, og røyker hasj ca 6-7ganger for kos, med full kontroll som han påstår han har.


Kva meiner du gjer mest skade?
Og ja, du kan vel tenke deg kva dei meinte/argumenterte med!
Vis hele sitatet...
Bare for å fortsette herfra;

Slik jeg ser det er folket i Norge relativt generaliserende. Nordmenn flest, spessielt fra forrige generasjon (30-50 og oppover) har fått det trykt inn med tskje; at hasj, samt alt som heter narkotika er dødsfarlig og et stort helvete.

Samme generasjonen drakk like mye alkohol som denne generasjonen, og er oppvokst med å godta alkohol. Derimot narkotika, som sagt - er skummle saker.

Det at folket ikke vet noe om forskjellige typer narkotiske stoffer, gjør at dem enkelt putter alt under samme kam, og tenker at narkotika er narkotika.

Hvorfor står dem og påstår at det er slik og slik forand elever? Det kan man spørre om, det er helt på trynet at de skal lære oss opp mens vi fortsatt er uvitne, og tru at vi svelger alt som en sjokoladebit i beste tru om at de faktisk har peiling på det de snakker om.

På den andre siden, så er narkotika, hermed hasj og andre "ufarlige" stoffer ulovlig i Norge. Av den grunn er det logisk at de går rundt og informerer om at dette ikke er noe vi burde starte med, og informerer oss om at det ender ofte opp med sterkere stoffer som amf, cola og heroin. Som er en frekk måte å fremstille det på, siden det ikke er alle som går fra hasj, til heroin - men klarer og holde seg til hasj.

Ble visst litt langt og muligens uryddig innlegg. Men det får gå.