View Single Post
Sitat av vidarlo
Definisjoner er gøy. Fram til rimelig langt ut i svangerskapet (typ5-6 månader) så ville ikkje du sett forskjell på eit foster til ei ape og foster til eit menneske. Grunnnen? Utviklinga er felles. Samme kan seiast om t.d eit rottefoster og eit menneskerfoster; første halva er dei stortsett like, med samme utviklinga. Forskjellen ligger i siste utviklingstrinnet. Google etter bilder om du ikkje trur meg. FYI, mennesker og rotter deler godt over 90% av arvematerialet.

Eg har argumentert for at fosteret også berre er ein celleklump *rimelig* lenge etter at befruktinga har skjedd. Det har ingen av dei eigenskapane vi forbinder med sjølvstendig liv, slik som evna til å puste, oppfatte omgjevnader (sanse), eller innta næring på eiga hand.

Kvifor er det meir å ta eit liv å avlive celleklump A enn å spyle ein halv milliard sædceller ned i dass? Du botnar tilbake på eit definisjonsspørsmål; kva definerer du som liv. Vi har to ulike definisjonar, og ingen av dei er rett eller galt. Det er meiningsforskjell og forskjellig verdisett. Kvifor skal du påtvinge meg ditt verdisett? Kan ikkje du godta at eg har eit anna verdisett enn deg? For at andre tek abort går ikkje ut over deg på nokon måte. Men at du nektar andre å ta abort *vil* gå utover dei - fysisk og mentalt.


Sånn utover at du har kognitive evner, og at du faktisk er i stand til å (forhåpentligvis) holde deg i live utanfor vomma til mor di.
Vis hele sitatet...
Må bare svare. Klarte ikke la det bare stå slik.

1: Ja, vi har kanskje ulike verdisyn. Men når tråden heter "Abort- FOR eller MOT?" har vel jeg min fulle rett og si at jeg er imot og begrunne det, uten at du skal rette på det?

2: Om du mener denne meningen, ytret i dette forumet kan påvirke, gå utover dem både fysisk og mentalt, vil jeg unnskylde- For min del, kverk fosteret ditt! (Når det er sagt, har jeg aldri nektet noen å ta abort. Jeg skriver min mening om det.)

3: Sikkert et definisjonsspørsmål igjen, men mener du virkelig at man skal ha disse kriteriene for å bli kalt et liv: "evna til å puste, oppfatte omgjevnader (sanse), eller innta næring på eiga hand." For i så måte, kan man jo kverke fosteret i den 9 mnd også da, eller?

4: Jeg har aldri sagt at "ape-abort" er noe bedre, har jeg vel?

Edit: Bare for å understreke at jeg ikke er totalt av en mening; når voldtekter er innblandet, er jeg for abort- uansett!
Sist endret av hyys; 28. januar 2008 kl. 20:37.